Premiile Effie 2008 vor fi organizate de International Advertising Association ( IAA ) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).
Premiile Effie sprijina si promoveaza rolul publicitatii ca fiind o resursa eficienta de marketing.
Noutatea acestei editii o constituie sectiunea speciala: Sustained Success. Campaniile inscrise in cadrul acestei noi categorii trebuie sa faca dovada succesului sustinut pe o perioada de minimum trei ani. Rezultatele trebuie sa dateze din perioada ianuarie 2005 – decembrie 2007.
Participantii trebuie sa tina cont de faptul ca pentru a fi validate, toate campaniile trebuie sa fi rulat in perioada ianuarie-decembrie 2007, pe cel putin un canal media, trebuie sa-si prezinte in mod clar obiectivele si trebuie sa faca dovada atingerii acestora.
Campaniile inscrise in categoria Sustained Success, Promotii FMCG si Promotii Non – FMCG, nu sunt eligibile pentru premiul Grand Effie.
Inscrierile vor fi centralizate de Millenium Communications, iar castigatorii trofeelor vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data de 15 mai 2008.
Premiile Effie au fost prima data organizate in Statele Unite ale Americii, in 1968, de catre New York American Marketing Association si au drept scop recunoasterea meritelor celor mai eficiente campanii publicitare. Prima editie Effie Romania s-a desfasurat in anul 2004.