Procesul a inceput in 2012 si a presupus integrarea a 22 de
consultanti cu expertiza de digital si CRM.
Kaleidoscope Proximity, noua agentie a BBDO Group Romania
are in component 5 departamente: Core
Digital Marketing, Social Media Marketing, e-CRM, Direct Marketing si Mobile
Marketing.
Decizia de a reuni
cele doua agentii sub aceeasi umbrela a venit in urma cererii in crestere
pentru campanii integrate de tip “digital driven”, sustine conducerea BBDO
Group Romania.
“Kaleidscope Proximity este o agentie de tip „hybrid
marketing”, una care permite crearea de produse care sa raspunda cu solutii
noi nevoilor de comunicare tot mai diferite ale clientilor BBDO Group Romania”,
explica Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania.
Echipa, formata din 22 de consultanti, va fi condusa de
Cristian Pantazi (foto), cel care a ocupat postul de Managing Director al agentiei de
online Kaleidoscope inainte de fuziune. In varsta de 32 de ani, Pantazi este
fondatorul Kaleidscope, agentie care din 2010 face parte din BBDO Group
Romania.
In prezent Kaleidscope Proximity are in portofoliul de
clienti branduri precum: Microsoft, Mercedes, Tetra Pak sau Skittles.