„Prin lansarea lactatelor Raraul, Albalact transforma un brand local intr-un brand national”, se arata in comunicat.
La scurt timp dupa ce a cumparat si modernizat fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc, Albalact a relansat lactatele Raraul.
Astfel, sub brandul Raraul, compania comercializeaza lapte UHT la 1 litru, semidegresat (1,5% grasime) si integral (3,5% grasime), dar si o gama variata de branzeturi.
Procesul de rebranding a inceput in 2009, cand Albalact a demarat productia de branzeturi Raraul, si a fost finalizat anul acesta, dupa ce compania a decis intrarea cu brandul Raraul intr-o noua categorie de lactate – laptele UHT.
Pentru rebranding, Albalact a colaborat cu agentia BrandTailors.
Din echipa de creatie au facut parte Cristina Miclea – director de marketing Albalact si Celina Condorovici – brand manager Albalact, iar din partea agentiei BrandTailors: Beatrice Danis – brand strategist, Janos Kurko – creative director, Andreea Florea – brand consultant si Ilinca Apetrei – account manager.
In 2008, Albalact a intrat pe segmentul branzeturilor cumparand pachetul majoritar de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, compania produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Albalact si Raraul.
Albalact – Alba Iulia este unul dintre principalii producatori de lapte si produse lactate din Romania. Compania are peste 500 de angajati. Din 2009, Albalact detine 93,6% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc.