Nielsen estimeaza ca 114,7 milioane de gospodarii americane vor avea un televizor in anul urmator, reprezentand 96,7% din totalul gospodariilor din Statele Unite.
In prezent, 115,9 milioane de gospodarii americane, reprezentand 98,9% din total, au un televizor.
Unul dintre motivele declinului este reprezentat de tranzitia din 2009 de la televiziunea analog la cea digitala, cand unii dintre proprietarii de televizoare nu si-au achizitionat aparate noi sau aparate de conversie.
Totodata, studiul Nielsen remarca aparitia unui grup social de tineri consumatori urbani care nu mai platesc abonamente TV, preferand sa urmareasca continut video pe Internet.
Documentul Nielsen spune ca este greu de determinat daca declinul televizoarelor este o consecinta a problemelor economice, sau inceputul unei tranzitii catre vizionarea de continut video pe Internet si pe dispozitive mobile, potrivit [url=http://news.yahoo.com/s/afp/20110503/ts_alt_afp/usitmediatelevisionsocietynielsen_20110503191437]sursei citate[/url].