În scurt timp, distribuția s-a extins
în mai multe țari din Europa de Est, inclusiv și in România.
Brand-ul a trecut
prin mai multe redesenări, îndepărtându-se de zona de
accesibilitate – luptându-se de la egal la egal cu competitorii săi
internaționali, Lenor și Cocolino, fapt pentru care se impunea un
rebranding.
Brief-ul lansat în
2015 avea ca obiective alinierea naming-ului celor două game Semana
(Bijou si Coquette), a designului structural și a design-ului de
ambalaj la noua poziționare a brand-ului, corelată cu o
îmbunătățire semnificativă la nivel de produs.
„Repoziționarea
Semana a fost primul nostru proiect dezvoltat alături Ficosota”, declară Mihaela Dumitrescu,
Client Service Director Ampro.
„Principala misiune a fost să
diferențiem cele două linii de produse dar, în același timp, să
păstrăm reconoscibilitatea și apartenența la brand-ul Semana. Din
punct de vedere al design-ului am urmărit în primul rând
claritatea în exprimarea grafică: Semana Extra fresh / prospețime
și Semana Moonflower / premium fragrance. Nu în ultimul rând,
ierarhizarea informațiilor de pe fețele ambalajelor a fost o
prioritate”, susține Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro.
Ficosota Brands
este o companie internațională cu un portofoliu de
brand-uri atât non food – Semana, Teo, Pufies, Milde, Emeka, All
Nature, Savex, My Forest, Blazy , cât și food: Bruscheti Maretti,
My Motto, Kubeti.
Înființată in
2005, Ampro este agenția de brand și packaging design care oferă
o gamă completa de servicii de branding. Printre clienții
Ampro se numără Hochland Romania, Nestle Romania, Danone PDPA,
Ficosota brands Bulgaria, Euroroll Germania, Intersnack Romania,
Prutul, Auchan Romania, Macromex, Panovia.