- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Angajatii din banking, cei mai \”distructivi\” ambasadori de brand

25 Sep, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Angajatii pot construi sau distruge o marca, iar cei mai distructivi ambasadori de brand lucreaza in domeniul financiar. 58% dintre angajatii bancilor sustin ca isi sfatuiesc familia si apropiatii sa nu apeleze la serviciile furnizate de compania pentru care lucreaza, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Gallup in Marea Britanie, ale carui concluzii au fost prezentate joi la Bucuresti.
Angajatii din banking, cei mai \distructivi\ ambasadori de brand

Angajatii din retail isi incurajeaza cel mai puternic familia si cunoscutii sa utilizeze serviciile companiei la care lucreaza, in proportie de 36%.

Angajatii din servicii recomanda in proportie de 27% brandul pe care il deservesc, iar cei din telecom, in proportie de 21%.

Angajatii sunt principalii ambasadori ai brandului pentru care lucreaza. Ei asigura o continuitate in relatia consumatorilor cu brandul, si tot ei trebuie sa se asigure ca marca pe care o servesc isi pastreaza promisiunile fata de consumatori, se afirma in studiu.

Reteta pentru interactiunea ideala a angajatilor cu clientii? Angajatii trebuie sa cunoasca foarte bine valorile brandului si sa stie cum sa le transpuna in relatia cu clientul. Este necesar si ca angajatul sa resimta un nivel ridicat de mandrie fata de calitatea serviciilor furnizate de compania in care lucreaza, potrivit lui William J. McEwen, specialist Gallup in managementul loialitatii de brand.

Astfel, loialitatea angajatilor in fata brandului se masoara in functie de doua directii-cheie: „Cunosc obiectivele companiei si ce ne diferentiaza brandul de competitie” si a doua, cea mai puternica, „Sunt foarte mandru de calitatea serviciilor si a produselor pe care le oferim”, explica McEwen.

Cine „traieste” promisiunea brandului? Potrivit studiului efectuat de Gallup, cu cat angajatul este amplasat mai sus in ierarhie, cu atat este mai atasat de brand. Astfel, dintre top-managerii chestionati, 58% afirma ca isi cunosc obiectivele companiei pentru care lucreaza si stiu prin ce se diferentiaza brandul. Procentul scade la 39% in randul middle managerilor si la 35% pentru angajatii non-manageri.

In randul celor care afirma ca se simt extrem de mandri de calitatea serviciilor furnizate, procentul cel mai mare este rezervat tot de top-manageri (40% dintre cei chestionati), in timp ce 30% din middle manageri si 29% dintre non-manageri afirma acest lucru.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
500 de lei gratis pentru clienții care au cont la Banca Transilvania. Cum să îi obții imediat
500 de lei gratis pentru clienții care au cont la Banca Transilvania. Cum să îi obții imediat
Cum să cumperi bilete ieftine de avion. Google Flights aduce vești bune pentru români
Cum să cumperi bilete ieftine de avion. Google Flights aduce vești bune pentru români
Ce salariu primea în plic Nicolae Ceaușescu. Era cel mai mic venit al unui președinte din lume
Ce salariu primea în plic Nicolae Ceaușescu. Era cel mai mic venit al unui președinte din lume
Cum a reușit Emil Mitrache să-și cumpere o proprietate impresionantă din câștigurile din „La Bloc”
Cum a reușit Emil Mitrache să-și cumpere o proprietate impresionantă din câștigurile din „La Bloc”
Orașul cu cei mai mulți milionari. Destinația exclusivistă unde se află cei mai bogați oameni din lume și un centru financiar global de top
Orașul cu cei mai mulți milionari. Destinația exclusivistă unde se află cei mai bogați oameni din ...
Un alt oraș italian iubit de români ia măsuri radicale pentru a limita turismul în masă!
Un alt oraș italian iubit de români ia măsuri radicale pentru a limita turismul în masă!
Când se împodobește, de fapt, bradul de Crăciun. Tot mai puțini români mai țin cont de ce spune tradiția creștină
Când se împodobește, de fapt, bradul de Crăciun. Tot mai puțini români mai țin cont de ce spune ...
Substanța rară creată de om care valorează mai mult de 62 de trilioane de dolari. Un gram din ea costă fabulos de mult!
Substanța rară creată de om care valorează mai mult de 62 de trilioane de dolari. Un gram din ea ...
Marea Piramidă din Giza nu are câte laturi se credea. Iluzia optică a bulversat mulți oameni
Marea Piramidă din Giza nu are câte laturi se credea. Iluzia optică a bulversat mulți oameni
Restaurantul din Europa unde nu există niciun chelner. Mâncarea vine pe un trenuleț electric, ce se întinde pe o șină de 600 de metri
Restaurantul din Europa unde nu există niciun chelner. Mâncarea vine pe un trenuleț electric, ce se ...
Prețurile explodează, iar România riscă să devină o țară de chiriași!
Prețurile explodează, iar România riscă să devină o țară de chiriași!
Ordin UE: Devine interzis în România! Măsura se aplică în toate statele membre
Ordin UE: Devine interzis în România! Măsura se aplică în toate statele membre
Doliu imens în muzica românească. Gabriel Cotabiță s-a stins din viață
Doliu imens în muzica românească. Gabriel Cotabiță s-a stins din viață
Noua taxă pentru proprietarii de mașini va intra în vigoare pe 1 ianuarie 2025
Noua taxă pentru proprietarii de mașini va intra în vigoare pe 1 ianuarie 2025
Schengen cu jumătate de măsură? România și Bulgaria, controale la granițele terestre încă 6 luni după aderare!
Schengen cu jumătate de măsură? România și Bulgaria, controale la granițele terestre încă 6 luni ...
A crescut din nou prețul motorinei! Diferența față de benzină atinge noi recorduri!
A crescut din nou prețul motorinei! Diferența față de benzină atinge noi recorduri!
Românii cu carduri și conturi bancare sunt în vizor! Băncile, obligate să aplice noile reguli la nivel național!
Românii cu carduri și conturi bancare sunt în vizor! Băncile, obligate să aplice noile reguli la ...
Autostrada Unirii face un pas uriaș. Exproprieri pentru podul peste Prut de la Ungheni!
Autostrada Unirii face un pas uriaș. Exproprieri pentru podul peste Prut de la Ungheni!