In prezent, postul de televiziune emite in Romania printr-un semnal comun pentru Polonia si Ungaria.
Animal Planet numara in prezent 4,8 milioane de telespectatori pe piata din Romania.
Postul de televiziune va trece si printr-un proces de consolidare a identitatii locale a marcii, dispunand si de o imagine on-air noua.
Oferta de publicitate Animal Planet in Romania va include o gama de solutii standard si non-standard, printre care sponsorizarea de programe sau productia de spoturi comerciale locale.
Vanzarea de publicitate pentru Animal Planet va fi gestionata la nivel intern, sub conducerea lui Vlad Tudosie, director de vanzari publicitate pentru Romania.
Incepand cu 1 octombrie, postul de televiziune tematic va trece printr-un proces de rebranding, realizat la nivel international, care va cuprinde o noua infatisare si o noua sigla, imagine si identitate de emisie, precum si un continut improspatat.
Noua imagine Animal Planet va fi lansata in octombrie, in afara Europei, si in Orientul Mijlociu, Africa, America Latina si regiunea Asia-Pacific.
Lester Mordue, director de creatie la Animal Planet International, a supervizat dezvoltarea si implementarea la nivel international a noii identitati, in parteneriat cu Animal Planet din Statele Unite, care si-a lansat noul look ceva mai devreme, in cursul acestui an.
Noul logo a fost creat de agentia Dunning Eley Jones, din Londra. Alte elemente componente ale noului brand au fost create de companiile londoneze Duke, Lipsync si Milton Mordue.
Discovery Networks Europa Centrala ofera 5 posturi in Romania: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World si Discovery Travel & Living, cu un numar cumulat de peste 12,8 milioane de abonati in prezent.