„Suntem in masura a va confirma aceea ca, in considerarea politicii noastre generale de respectare si aplicare intocmai a tuturor dispozitiilor legale, cat mai ales de respectare a drepturilor tertilor, intelegem a ne conforma solicitarii dumneavoastra, in acest sens urmand ca incepand cu data de 9 ianuarie 2008 sa incetam a mai utiliza marca „Prima editie” ca titlu al unei emisiuni de televiziune”, a raspuns Antena 3 la notificarea Realitatea TV, relateaza NewsIn.
Realitatea TV a trimis in urma cu o luna o alta notificare, tot catre o televiziune din grupul Intact, respectiv Antena 2, referitoare la emsiunea „11 pentru Romania”, motivand faptul ca titlul folosit de Antena 2 atinge direct marca „10 pentru Romania”, inregistrata de Realitatea-Catavencu din 2004.
„Vom milita si vom bloca marca 11 pentru Romania in instanta. Consideram ca atinge in mod direct cealalta marca pe care o avem din 2004, Zece pentru Romania”, a declarat Catalin Popa, directorul executiv al Realitatea TV.
Realitatea TV face parte din trustul de presa Realitatea-Catavencu, care mai detine, printre altele, posturile Romantica TV si The Money Channel, retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM, agentia de presa NewsIn si publicatiile Academia Catavencu, Cotidianul, Business Standard, Money Express si Le Monde Diplomatique.