Decizia de a intrerupe contractele cu cele doua posturi de televiziune a fost luata la nivel international, la sediul central al Arbomedia, din Munchen, Germania.
„A fost o propunere care a venit de la head-office-ul din Germania si am analizat-o indelung pentru piata din Romania”, a declarat Silviu Ispas, directorul general Arbomedia Romania, explicand ca firma se va concentra pe vanzarea de publicitate in presa scrisa si online.
Compania Arbomedia este parte din ArboGroup, din care mai fac parte European Media Invest, Arbovision si Arboevents.
Arbomedia este una dintre cele mai importante regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene, in Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Bulgaria, Slovacia si Turcia.
Filiala din Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a aproximativ 200 de vehicule media: 42 publicatii locale, 17 publicatii nationale (Sapte Seri, Monden, Q magazine, grupul Egmont) si in jur de 160 de website-uri.