Desprinderea diviziei de online intr-o agentie separata va fi efectuata la nivel european in cadrul grupului Arbomedia. In Romania, Arbointeractive va fi condusa de Calin Rotarus, iar la nivel european, de Marcin Wozniak.
La conducerea Arbomedia Romania se va afla in continuare Silviu Ispas, iar agentia se va concentra de la 1 februarie pe vanzarile de publicitate pe alte media, cu accent pe publicatiile aflate in portofoliul de presa scrisa a Arbomedia.
Arbointeractive va prelua la nivel european programele online ale Arbomedia din Romania, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Germania, Rusia si Turcia si planuieste sa-si extinda activitatile in Bulgaria si Ucraina.
Arbomedia este una dintre cele mai importante regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene, in Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Bulgaria, Slovacia si Turcia.
Filiala din Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a aproximativ 200 de vehicule media: 42 publicatii locale, 17 publicatii nationale (Sapte Seri, Monden, Q magazine, grupul Egmont) si in jur de 160 de website-uri.