Si la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV obtinea in minutul de aur de la 22.15, 14,4 puncte de rating si o cota de piata de 41%, se arata intr-un anunt al televiziunii.
Audienta inregistrata este in usoara crestere fata de cea obtinuta in editia de saptamana trecuta, cand show-ul masura in intervalul 20.16-22.24, in minutul de maxima audienta, inregistrat la 22.04, peste doua milioane de telespectatori din intreaga tara.
Tot atunci, in minutul de aur de la 22.05, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, ProTV realiza 14,1 puncte de rating si o cota de piata de 38,7%.
Astfel, saptamana aceasta, in minutul de aur, principalul concurent al Pro TV, Antena 1 obtinea 3,3 puncte de rating si 9,5% cota de piata.
De asemenea, cifrele de audienta arata ca Pro TV a fost lider de piata pe toate segmentele de public, pe toata durata emisiunii, respectiv 20.16 – 22.21.
Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, ProTv inregistra o audienta medie de 11,1 puncte de rating si o cota de piata de 29,7% .
In acelasi timp, postul concurent Antena 1 obtinea mai putin de jumatate, 5,2 puncte de rating si 14% cota de piata.
Pe intreg publicul din mediul urban, ProTV a inregistrat 9,4 puncte de rating si o cota de piata de 20,9%, iar Antena 1 realizand 5,6 puncte de rating si 12,3% cota de piata.
„Telespectatorii au fost foarte activi si in mediile de socializare online, pe durata emisiunii fiind generate sute de postari si mii de comentarii si like-uri. Foarte multi telespectatori au accesat facebook.com/vocearomaniei, pagina emisiunii urcand in topul paginilor cu cea mai mare crestere a numarului de fani”, sustin reprezentantii ProTv.