Revista Loaded, care a deschis pentru prima oara piata publicatiilor pentru barbati prin lansarea din 1994, a inregistrat in prima jumatate a lui 2007 o scadere a vanzarilor de 27,9%, pana la 102.000 de reviste, in ciuda promotiilor si premiilor ce au fost lansate in paginile sale.
Vanzarile revistei FHM, la nivel global, au scazut cu 16,1% in primul semestru.
„Era de asteptat aceasta scadere, dar mai rau de atat nu se putea. Tinerii barbati cauta acelasi gen de articole pe Internet, in timp ce barbatii mai in varsta deja se orienteaza pe reviste de gradinarit sau politice”, a spus Douglas McCabe, analist la compania de cercetare Ender Analysis, care a subliniat ca revistele de ingrijire a casei, de design si gradinarit sunt pe un trend ascendent, in timp ce audienta revistelor tipic-masculine („girls&gadgets”) se dezintegreaza.
In timp ce barbatii incep sa se dovedeasca neloiali publicatiilor ce targeteaza segmenul masculin, femeile sunt mult mai loiale publicatiilor precum Elle, Heat sau OK. Acestea din urma au pierdut din numarul de cititori, dar mult mai putin decat revistele cu target masculin.