- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Avon a inceput campania de rebranding cu un buget de 340 mil. dolari

15 May, 12:47 • Redactia DailyBusiness
Compania de distributie de produse cosmetice Avon a demarat o campanie de rebranding ce urmeaza a se desfasura pe canalele TV, outdoor, Internet, precum si prin intermediul concertelor de muzica.
Avon a inceput campania de rebranding cu un buget de 340 mil. dolari

Programul de rebranding al Avon la nivel global are planuit un buget de 340 de milioane de dolari anul acesta, cu 35% mai mult fata de totalul cheltuielilor de publicitate din 2006.

Campania din Romania, desfasurata sub sloganul Hello Tomorrow-Viitorul iti surade, face parte din programul de rebranding la nivel international al marcii Avon din peste 100 de tari.

Prima parte a campaniei de comunicare in Romania, realizata de agentiile de publicitate Ogilvy Group si Starcom Media, a inceput saptamana trecuta si a constat in promovarea unui concert din Bucuresti organizat de Avon. In urmatoarele 45 de zile, compania va mai organiza astfel de concerte si in alte orase din tara, a declarat Andreea Catu, PR specialist al Avon.

Oficialii Avon nu au dorit sa faca publica valoarea bugetului pentru campania locala.

Urmărește Daily Business pe Google News