Dupa cinci ani de existenta pe piata televiziunilor generaliste din Romania, B1 TV si-a redefinit atat identitatea de brand, cat si continutul programelor oferite publicului, conform oficialilor televiziunii.
In urma procesului de rebranding, reprezentantii postului TV se asteapta ca audienta B1 sa urce cu 30%, publicul tinta al postului fiind persoanele cu varste cuprinse intre 25 si 50 de ani.
In procesul de schimbare, a carui pregatire a durat 9 luni, televiziunea a colaborat cu Re:ply, companie specializata in comunicare interna si externa de brand, corporate identity si publishing.
Licenta audiovizuala a postului B1TV apartine, potrivit CNA, societatii News Television Romania, al carei asociat unic este News TV Romania BV din Olanda.
Actionarii News TV Romania BV din Olanda sunt Ismar International NV din Antilele Olandeze (87,5%) si News Romania Inc. din Statele Unite (12,5%). Actionar unic al News Romania Inc. din Statele Unite este News Corporation LDT, potrivit NewsIn.