In perioada mai-august 2008, Babel Communications a inregistrat o crestere de 50% a veniturilor, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Cresterea raportata se datoreaza inclusiv renuntarii la pozitionarea agentiei pe zona constructiilor, au afirmat reprezentantii agentiei.
„Odata cu renuntarea la pozitionarea agentiei pe zona constructiilor, am reusit sa aducem o serie de clienti noi pentru care oferim activitati full-service. Cel mai important nou client castigat de agentia noastra este Carpatina, pentru care lucram creatie, PR, BTL si media”, a declarat Raluca Simu, Managing Partener, Babel Communications.
Din luna mai a acestui an, compania trece printr-un proces de repozitionare, reorganizare si redefinire a liniilor strategice.
Babel Communications ofera in prezent pe activitati de creatie, PR, BTL, strategie si media.
Cu o vechime de 10 ani in piata, Babel Communications este o agentie de comunicare full-service. Printre clientii companiei se numara nume ca Henkel Romania, Carpatina, Praktiker, Arcelor Mittal Construction Romania, GlassCorp, Akzo Nobel, Constam Grup, CCCF, JVC, Lasselsberger/Cesarom.