Campania, a carei valoare nu a fost precizata, se desfasoara pe 80 de santiere din Romania, din 9 orase, Constanta, Galati, Bacau, Iasi, Brasov, Sibiu, Cluj, Timisoara si Bucuresti, strategia urmarind sa atinga peste 10.000 de muncitori.
Campania are forma unei caravane, avand fotbalul ca tema, sub sloganul „Suteaza si Ceresit te premiaza!”.
Caravana Ceresit se subscrie unui concept de comunicare de marketing mai larg pe care Henkel il abordeaza in acest an cu focus in zona fotbalului.
Ceresit este o marca a companiei Henkel, lansat initial ca material hidroizolant, sub al carui brand se comercializeaza in prezent si alte materiale de constructii ca hidroizolatii, sisteme pentru termoizolatii, sisteme pentru pardoseli si gleturi.
Babel Communications este pozitionata ca agentie de publicitate specializata in domeniul constructiilor. Compania a fost infiintata in 1998 avand printre clienti nume din sectorul constructiilor ca Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Lasselsberger/Cesarom, Caparol-Daw Benta, Akzo Nobel, Arcelor Mittal Construction Romania, Bosch, Constam Grup.