In strategia de desfasurare proiectul cuprinde doua dimensiuni de adresabilitate: una pe zona B2B (business-to-business) si alta pe retail.
Activitatile cuprinse in acest proiect se vor desfasura sub umbrela unui concept de eveniment unitar -„Zilele Misiunea Casa in orasul tau”.
Prima faza a proiectului va avea loc la Cluj, in perioada 3-6 aprilie. Pentru componenta B2B, a fost realizat un parteneriat cu Universitatea Tehnica din Cluj – Facultatea de Constructii, prin care se vor intalni, in cadrul unei intalniri specializate, studenti, companii locale de constructii, antreprenori, ingineri si arhitecti.
Pentru sectiunea de retail va fi organizat un show la Iulius Mall, pentru cei interesati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare.
Conceptele creative pentru cele doua componente ale proiectului sunt patentate de Babel Communications – „Lider Construct” pentru B2B si „O joaca pentru oameni mari” – retail.
Formatul de eveniment de la Cluj va fi implementat si in alte orase mari din tara in care se inregistreaza o dezvoltare masiva a constructiilor, cu ajutorul companiilor din zonele respective si a mediilor universitare tehnice.
Compania Babel Communications a fost infiintata in 1998, avand printre clienti nume din sectorul constructiilor ca Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Lasselsberger/Cesarom, Caparol-Daw Benta, Akzo Nobel, Arcelor Mittal Construction Romania, Bosch, Constam Grup.
Agentia a gestionat in decursul celor 10 ani de prezenta pe piata romaneasca de publicitate, proiecte de comunicare si pentru clienti din sectoare non-constructii ca Acer, Scop Computers, Alexandrion Grup, Safilar/Sara Lee, Silca Oil/Gulf.