Banca a castigat licitatia de sponsorizare organizata in octombrie de Comitetul Jocurilor Olimpice la care au participat companiile din domeniul bancar si al asigurarilor. In afara de Lloyds TSB au mai participat HSBC, Bank of America si Citigroup.
Comitetul organizator al JO va organiza licitatii asemanatoare pentru companii din domeniul automobilelor, telecomunicatiilor si al utilitatilor.
Organizatorii mai trebuie sa stranga 750 de milioane de lire (1,1 miliarde de euro) din sponsorizari pentru a ajunge la cele 2 milarde de lire (2,96 miliarde de euro), ce reprezinta bugetul necesar pentru desfasurarea JO.
Acest buget nu include cheltuielile pentru construirea infrastructurii si a locatiilor in care se vor desfasura jocurile.
Jocurile Olimpice din 2012 vor aduce 400 de milioane de lire (593,7 milioane de euro) pe piata de sponsorizare in 2007, si, respectiv, 200 de milioane de lire (296,8 milioane de euro) in 2008, estimeaza analistii de la Group M, din cadrul companiei de publicitate WPP.