Banca analizeaza in prezent posibilitatea de a lucra cu o noua agentie, urmand sa aleaga intre Universal McCann, Starcom, Optimedia si Media Direction.
„La sfarsitul analizei – pe care il estimam la sfarsitul lunii ianuarie, inceputul lui februarie – vom hotari daca va fi organizat un pitch pentru contul de media”, a mai spus Lepadatu.
„Dorim sa vedem care sunt capacitatile altor agentii de pe piata, deoarece credem ca sunt anumite lucruri care pot fi facute mai bine”, a mai spus Lepadatu.
Dupa sfarsitul primului trimestru al lui 2008, reprezentantii Bancii Romanesti vor hotari daca este cazul sa organizeze un pitch si pentru contul de creatie.
In prezent, contul de media al Bancii Romanesti este gestionat de agentia Brand Connection, iar cel de creatie de doua agentii, Leo Burnett si o alta (neprecizata de Cristina Lepadatu), cu care Banca Romaneasca a avut proiecte de publicitate.
Banca Romaneasca este detinuta in proportie de 88,7% de National Bank of Greece (NBG), cel mai mare grup bancar elen, si in proportie de 10,17% de catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).