- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Berea Steaua se produce in strainatate pentru ca fabricile locale au refuzat clubul lui Becali

21 Dec, 15:40 • traian.badulescu
Clubul de fotbal Steaua estimeaza vanzari de 700.000 euro in sezonul acesta din produsele marca proprie, cu 25% mai mari fata de sezonul trecut, dupa ce a lansat recent produse precum bere si cola. Berea este fabricata in strainatate, deoarece unii producatori locali au refuzat sa preia contractul, motivand ca este prea mic.
Berea Steaua se produce in strainatate pentru ca fabricile locale au refuzat clubul lui Becali

Steaua a lansat la inceputul lunii un brand propriu de bere pentru care estimeaza vanzari anuale de 1,8 mil. lei, la un volum de 600.000 de doze, a spus pentru DailyBusiness.ro Bobby Durbac (foto), directorul de marketing al clubului.

De asemenea, Steaua are ca target anual vanzarea a 2 milioane de litri de bautura cola marca proprie, potrivit lui Durbac.

El a mentionat ca produsele recent lansate se vand printr-un distribuitor in peste 1.000 de puncte de prezenta si ca in 2-3 luni vor ajunge pe rafturile a 12.500 puncte de vanzare.

Clubul comercializeaza deja brand-ul de bere in retelele de magazine Cora, Gima si Auchan, a precizat Durbac. De altfel, patru jucatori ai echipei de fotbal Steaua, Cristian Tanase, Ciprian Tatarusanu, Bogdan Stancu si Mihai Radut, au promovat luni brand-ul de bere al clubului in magazinul Cora din Lujerului.

Un alt canal important de distributie a produselor este reprezentat si de cele 27 de puncte de vanzare de la stadion, unde se vinde cola si bere fara alcool. „Avem un consum destul de important, tinand cont ca la un meci vin pe stadion in jur de 10.000 – 15.000 de oameni”, a spus Durbac.

Acesta spera ca berea sa devina cel mai popular produs marca Steaua, titulatura ce revine in prezent tricourilor-replica si fularelor.

Berea Steaua este produsa in alta tara din Uniunea Europeana si exista in doua variante: cu alcool si fara alcool. Linia de productie are o capacitate de 70.000 de doze pe ora, potrivit directorului de marketing al Steaua.

Acesta a mentionat ca producatorii locali de bere pe care i-a contactat au refuzat sa onoreze comanda clubului Steaua, de 600.000 doze an, motivand ca este prea mica.

Producatorii de bere ar fi conditionat incheierea parteneriatului de plasarea unei comenzi peste o anumita limita, pe care clubul nu a dorit sa si-o asume, a explicat Durbac.

Acesta a mai spus ca pentru brand-ul de ciocolata Steaua, clubul are ca partener producatorul italian de profil Dolcerie Veneziane, care opereaza o fabrica si in Romania, la Pitesti.

Din cauza capacitatii limitate a acestei facilitati de productie, ciocolata Steaua se vinde in prezent doar in magazinele clubului si in reteaua Carrefour, potrivit lui Durbac.

Steaua a mai lansat anul acesta si un brand propriu de vin, in parteneriat cu Domeniile Ostrov.

Bobby Durbac lucreaza pentru clubul Steaua din 1 septembrie 2008, dupa ce anterior a detinut functia de country manager in cadrul BenQ Romania.

Urmărește Daily Business pe Google News