Astazi, campania a fost lansata oficial si urmeaza sa fie difuzata pe canalele TV, presa scrisa, Internet, outdoor, la punctele de vanzare si prin mijloace neconventionale la nivelul intregilor orase din tara in care este distribuita berea Bergenbier.
Campania este organizata pentru brandul Bergenbier de catre compania de publicitate si media Leo Burnett.
In urma primei parti a campaniei, oficialii au declarat ca se asteapta ca vanzarile brandului Bergenbier sa creasca cu procente de doua cifre fata de aceeasi perioada a anului trecut (luna martie).
Prima parte a campaniei va dura in jur de o luna si va consta in promovarea ideii necesitatii unei zile destinate barbatului, promovare prin care se va incerca strangerea a cat mai multor voturi in favoarea ideii respective din partea consumatorilor, a explicat Irimia.
„Dorim sa strangem cel putin cateva zeci de mii de voturi, iar consumatorii vor putea vota atat pe Internet, pe site-ul dedicat evenimentului, prin SMS, cat si prin intermediul unor urne mobile ce vor fi prezente in anumite locatii, pe strada, sau la locurile de vanzare si consumatie”.
„Dupa ce se vor strange suficient de multe voturi, va fi stabilita si ziua barbatului, pe care dorim sa o serbam de acum inainte anual”, a mai spus directorul.
Desi spotul TV va fi difuzat incepand de astazi, primele manifestari ale campaniei au inceput saptamana trecuta, cand a fost lansat mesajul pe canalele outdoor si Internet.
„Campania online se va desfasura prin intermediul site-ului ziuabarbatului.ro, bazat foarte mult pe continut generat de utilizatori, precum si prin spoturi virale si prin mail”, a explicat Mugur Patrascu, managing partner al iLeo, divizia interactive a Leo Burnett, pentru DailyBusiness.
Pe site, consumatorii isi vor putea exprima motivele pentru care considera ca ar fi necesara o zi a barbatului iar ideile cele mai bune ar putea fi folosite mai departe in faze ulterioare ale campaniei si chiar premiate.
Pe parcursul primei parti a campaniei, va fi disponbila si o editie limitata a berii Bergenbier la cutie, care va promova mesajul. „Nu exista diferente de gust, de continut sau de pret intre acest produs si berea Bergenbier prezenta pe piata pana acum; editia limitata se refera doar la ambalajul berii si va fi valabila doar in cazul berii la cutie, nu si pentru pet sau sticla”, a explicat Irimia.
Interbrew Romania a avut anul trecut vanzari de peste 3 milioane de hectolitri de bere, iar aproximativ de jumatate din acestea au reprezentat vanzari ale brandului Bergenbier, conform lui Irimia. Cifra de afaceri a companiei anul trecut a fost de 160 de milioane de euro, cu 34% mai mult fata de 2005. Pentru acest an, Irimia estimeaza un ritm de crestere asemanator, in conditiile in care piata berii din Romania creste cu circa 7% anual.