Potrivit reprezentantilor Bergenbier, campania de comunicare pentru „Ziua Barbatului”, care va rula pana pe 5 mai, 2010 consta intr-un mix de canale media care include clasicul TV, radio, outdoor, print si presa scrisa, dar si initiative online, care joaca un rol special comunicarea Bergenbier de anul acesta.
„Online-ul joaca un rol foarte important in mixul de comunicare intrucat este una dintre cele mai sigure cai de a interactiona cu consumatorii.Site-ul www. ziuabarbatului.ro este unul dintre pilonii de comunicare, ce ofera, pe langa informatii legate de companie si despre editia speciala, aplicatii care pot fi descarcate si folosite pe calculator sau pe mobil si, alte elemente care se vor dezvalui pe parcursul campaniei”, au explicat reprezentantii companiei.
Potrivit acestora, ce aduce nou campania din online din acest an este activarea targetului prin intermediul retelelor sociale: Facebook, Twitter si YouTube.
„In orice campanie de brand, retelele sociale reprezinta o componenta din ce in ce mai importanta a mixului de comunicare. Acest lucru este determinat de profilul consumatorului, mereu in schimbare (cu un consum din ce in ce mai mare de astfel de medii). In cazul nostru, fiind o campanie foarte concentrata, este vital ca informatiile sa circule in timp real, astfel incat sa obtinem un raspuns direct de la consumatori”, au afirmat oficialii Bergenbier.
Acestia nu au oferit informatii referitoare la investitia realizata in campanie sau obiectivele de vanzari propuse.
„Obiectivul campaniei de Ziua Barbatului este de a ne consolida relatia cu consumatorii si de a o duce la un nou nivel. In conditiile actuale ale pietei vrem sa ramanem aproape de consumatori, sa cream strategii durabile si branduri solide”, au declarat reprezentantii Bergenbier.
Creatia si strategia noii campanii Bergenbier este asigurata de Leo Burnett Starcom MediaVest Group gestioneaza serviciile de media, The Practice – PR-ul, iar online-ul este dezvoltat de agentia iLeo.
Valoarea bruta a investitiilor realizate de advertiserii din industria locala a berii pe TV s-au ridicat, in intervalul 1 ianuarie – 8 decembrie 2009 la aproximativ 309 milioane euro, in scadere usoara fata de 2008, cand in intervalul similar s-au cheltuit, la rate card, 311 milioane euro.