Potrivit acestora, grupul a depasit in 2007 estimarea de 11,7 milioane euro, facuta la inceputul anului trecut, raportand o cifra de afaceri de 14,8 milioane de euro, relateaza NewsIn.
Cresterea cifrei de afaceri a fost motivata de reprezentantii grupului prin aplicarea unei strategii de dezvoltare pe orizontala cat si pe verticala – atragerea unui numar crescut de clienti, infiintarea unor noi divizii si servicii in cadrul grupului, precum si maturizarea unor proiecte lansate in 2006, cum ar fi creatia publicitara.
„Anul 2007 a fost un an al cresterilor si realizarilor pentru Bigger Group. Daca la inceputul anului aveam 35 de persoane angajate, in prezent sunt peste 85 de specialisti”, a declarat Marcel Straut, directorul general al Bigger Group, citat de NewsIn.
„Pentru 2008, estimam o cifra de afaceri de 20,7 milioane de euro, o crestere de 40% fata de 2007 si ne propunem consolidarea diviziilor deja lansate si legitimarea acestora ca autoritati pe segmentele profesionale pe care activeaza”, a mai spus Straut.
In cadrul unui proces de rebranding de rulat anul trecut, compania si-a schimbat numele din Starlink Group in Bigger Group. Totodata, aceasta a devenit o companie independenta, iesind de sub influenta Leo Burnett si Publicis.
Bigger Group este un grup de companii care ofera servicii de comunicare integrata. Grupul exista pe piata din Romania din 2003, cand s-a constituit ca Starlink. In prezent, companiile care fac parte din grup sunt: Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events. Pe langa aceste companii, Bigger Group mai detine si diviziile Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL.