Divizia nou formata se adreseaza tuturor companiilor ce doresc sa isi externalizeze activitatea de vanzari, actionand astfel in sensul reducerii costurilor si, implicit, a cresterii profitului.
Compania a investit peste 60.000 euro in achizitionarea unor sisteme performante de comunicare: PDA-uri pentru colectarea si transmiterea datelor din punctele de vanzare prin tehnologie 3G/GPRS, dispecerate dotate si utilate conform cerintelor tehnologice ale sistemelor de operare in-store, si programe de instruire si verificare a fortei de vanzari.
Noua divizie va opera la nivel national si va acoperi toate canalele de distributie.
„Ne adresam companiilor care urmaresc sa diminueze cheltuielile aferente asigurarii din interior a intregii forte de vanzari si sa beneficieze de o administare adecvata a acesteia, invitandu-le sa se gandeasca la beneficiile externalizarii, catre o echipa de specialisti, a intregului proces de vanzari”, a declarat Eugen Saulea, directorul general BIP Grup.
BIP Grup a fost lansat pe piata in 2004, numara 7 filiale si ofera servicii de merchandising, promovare/sampling, distributie POSM (point of sale materials – punct de vanzare materiale), monitorizare, raportare si control in punctele de vanzare, training si consultanta in vanzari.
Printre clientii BIP Group se numara Elite, Coca-Cola, Red Bull sau L’Oreal Romania.