Rezultatele de pe primul semestru sunt cu 81% mai mari decat cifra de afaceri inregistrata pe intreg anul 2007.
Compania s-a asociat anul trecut cu grupul irlandez International Sales & Marketing Group (IMSG) in decembrie 2007, dupa ce Eugen Saulea, directorul general al companiei, a vandut 50% din actiuni, pentru suma de 3,3 milioane dolari (circa 1,3 mil. euro).
„Pentru semestrul al doilea al anului estimam o depasire cu 60% a cifrei de afaceri din primul semestru, in conditiile in care trimestrul al patrulea reprezinta minim 35% din semestrul al doilea (avand clienti cu produse de sezon). Obiectivul final pentru anul 2008 este realizarea unei cifre de afaceri de peste 5,5 milioane de dolari doar din servicii de merchandising”, a spus Eugen Saulea, directorul general al companiei.
Factorii generatori de crestere sunt de natura logistica – peste 400 mp de birouri, parc auto in plina dezvoltare, dotari si echipamente de monitorizare – precum si de natura umana si financiara – suport infomational oferit de catre specialistii din cadrul IMSG, cursuri de formare profesionala pentru angajatii BIP Grup, suport financiar pe masura investitiilor propuse – dupa cum au explicat oficialii companiei.
Un alt factor care a influentat cresterea cifrei de afaceri in primul semestru al anului este reprezentat de noile servicii dezvoltate in 2008: divizia specializata de retail cu focus pe marile retele internationale, reprezentand o noutate ca mod de lucru,
serviciul de leasing de personal pentru toate tipurile de servicii din segmentul trade marketing si sales suport, noua companie din segmentul serviciilor de promovare, Pella Promotion, un nou brand sub numele caruia sunt oferite servicii specializate de promovare.
BIP Grup, lansat pe piata in 2004, are 7 filiale si ofera servicii de merchandising, promovare, sampling, distributie POSM (point of sale materials), monitorizare, raportare si control in punctele de vanzare, training si consultanta in vanzari.