- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Blaga, Adevarul: Printul a pierdut 13% dintre cumparatori intr-un singur an

01 Apr, 16:16 • marian.rujoiu
Sorin Blaga, director de marketing in cadrul Adevarul Holding, a declarat ca in perioada 2009-2010, 13% dintre consumatorii de print au renuntat sa mai cumpere ziarul, indreptandu-se catre online.
Blaga, Adevarul: Printul a pierdut 13% dintre cumparatori intr-un singur an

In ceea ce priveste viitorul ziarului tiparit, Blaga considera ca acesta „nu va muri, asa cum nu a murit nici creionul HB”.

In aceste conditii, sustine Blaga, holdingul va continua dezvoltarea in zona online „migrand acolo unde se duce consumatorul”.

Compania a lansat in luna ianuarie a acestui an, varianta disponibila a ziarului in format pentru iPad, aplicatia avand un cost de 79 de eurocenti.

Blaga a adaugat ca Adevarul nu se va opri la aplicatiile pentru iPad, iPhone si Android, ci va continua sa creeze altele noi, precizand ca in prezent, numarul celor care au accesat cotidianul de pe un smartphone a ajuns la peste 1.000 de utilizatori.

Totodata, potrivit acestuia, in 2010, in tara noastra, numarul utilizatorilor de smartphone a crescut cu peste 49%, asteptandu-se ca in 2011 cifra sa se dubleze.

Cu toate acestea, Blaga apreciaza ca in Romania acest segment nu este dezvoltat, spre deosebire de Franta, unde se lanseaza in jur de zece aplicatii pe luna pentru smartphone.

„In acest moment, orice produs nou este un experiement”, a adaugat Blaga.

Urmărește Daily Business pe Google News