Obiectivul Boom Tv pentru 2007 este triplarea numarului de clienti, in prezent acesta fiind de 30.000. Tinta de clienti va fi atinsa prin lansarea de noi oferte si prin promovarea acestora.
Pentru 2007, Boom Tv a alocat un buget de peste 2 milioane de euro, destinat campaniilor de promovare, a precizat Ionut Bodea. Banii vor fi in special investiti in promovare outdoor si in campanii de comunicare mixte.
Ca parte integranta a campaniei de comunicare din acest an, Bomm Tv a lansat, pe 2 iulie, Extracaravana, prin care compania doreste sa isi consolideze relatia cu consumatorii.
Campania se va desfasura pana in luna august si va fi prezenta in 170 de orase ale tarii, programul incluzand concursuri, concerte, premii si oferte promotionale si punand accentul pe interactiunea cu clientii. Valoarea totala a premiilor oferite depaseste 50.000 lei.
Programul va include actiuni de PR, media locala si BTL. Partenerii Boom in aceasta campanie sunt Pepsi, Prigat, Popcorn si Motion Vision Communication.
Anul acesta, distribuitorul DTH Television a schimbat agentia de publicitate cu care colabora, renuntand la serviciile GMP si optand pentru Tempo Advertising.
Boom este televiziune digitala prin satelit, apartinand DTH Television. Boom ofera 10 canale exclusive si posibilitatea de a alege tipul de programe vizionate, in functie de preferinte. Principalii competitori ai Boom Tv sunt in momentul de fata Dolce si Digi Tv.