Acestia nu au oferit informatii referitoare la valoarea contului de media, dar au precizat ca isi propun sa obtina alaturi de Intesa Sanpaolo o colaborare pe termen lung.
Brand Connection urmeaza sa asigure pentru banca servicii integrate de media research, planning, strategy si buying
Echipa care a lucrat pentru castigarea pitch-ului Intesa Sanpaolo si dedicata in continuare acestui cont este formata din Crina Bibicu – client service director, Ana-Maria Negulescu – senior planner, Marina Dumitrascu – researcher, Marius Vlasceanu – planner si Ruxandra Stan – buyer.
Brand Connection, infiintata in 2005, este cea de-a doua agentie de media a grupului Lowe in Romania, alaturi de Initiative Media si are ca obiect de activitate oferirea de servicii integrate de media, orientate spre piata locala.
Agentia are in portofoliu clienti precum Asiban, Porsche Interauto Romania, Avrig 35, Elly Lili, CS Pharma, Bayer, Boehringer, The Ad Store Advertising, Ad Work, Media One, Civitas, Focus, 3F Trading, British Council, editura Maxam.