„Piata de media din Romania va creste cu 35% fata de 2007, avand in vedere evenimentele care vor avea loc acest an, cum ar fi Campionatul Mondial de Fotbal sau inceperea campaniei politice in Romania”, a mai spus Tomescu.
Ca o confirmare a celor spuse de catre directorul Brand Connection despre online-ul romanesc, agentia a lansat pe 20 decembrie propriul site, care contine si blog-ul agentiei.
Reprezentantii agentiei nu au oferit informatii legate de investitia facuta in site, numarul de vizitatori estimati sau veniturile asteptate odata cu lansarea site-ului.
In 2007, Brand Connection a investit, din totalul sumelor alocate de clientii sai, 55% in media TV si 45% in radio, online, outdoor.
„Piata TV este intr-o scadere constanta, de aproximativ 2% pe an, din cauza preturilor ridicate. Piata online este in crestere datorita accesibilitatii, atingand din ce in ce mai multe categorii de public, odata cu dezvoltarea retelei de Internet in tara”, a mai spus Tomescu.
Brand Connection este cea de-a doua agentie de media a grupului Lowe in Romania, alaturi de Initiative Media. A fost creata acum doi ani si jumatate si are ca obiect de activitate oferirea de servicii integrate de media, orientate spre piata locala.