Alaturi de lansarea biroului din Praga, planurile de investitie pe 2008 ale companiei romanesti acopera si un proiect multimedia indoor, pe care Marincoi l-a descris ca fiind „in premiera pentru Romania, implicand inclusiv o licitatie in toamna pentru exclusivitate in colaborarea cu mallurile din toata tara”, fara sa dea mai multe amanunte.
Potrivit reprezentantului companiei, circa 80% din cifra de afaceri Brand Management are la baza prezenta companiei in mall-uri, agentia oferind totodata solutii si in centrele de afaceri.
Marincoi a subliniat faptul ca agentia a platit anul trecut 3 milioane de lei catre centrele comerciale din reteaua sa pentru chiriile spatiilor de expunere.
„Cererea cea mai ridicata, in jur de 30%, este pentru inchirierea scarilor rulante, acestea reprezentand instrumentul preferat de comunicare indoor datorita vizibilitatii excelente pe care o ofera”, a afirmat Marincoi.
Brand Management opereaza in 17 malluri din tara: Iulius Mall Iasi, Iulius Mall Timisoara, Iulius Mall Cluj, Polus Center Cluj, Euromall Pitesti, River Plaza Rm. Valcea, Lotus Oradea, Moldova Mall Iasi, Promenada Sibiu, Promenada Tg. Mures, Tomis Mall Constanta, Magnolia Brasov, Macromall Brasov, Arena Mall Bacau, City Mall, Plaza Romania si Bucuresti Mall in Bucuresti.
Pe segmentul de publicitate clasica de panotaj si afisare print in indoor, compania are o cota de piata de 60%, conform estimarilor proprii.
Brand Management isi desfasoara activitatea pe piata locala de indoor advertising din 2004, numara 15 angajati si in 2006 a deschis un prim birou in regiune – in Bulgaria, cel din Cehia urmand sa fie al doilea.