Potrivit lui Razvan Marincoi, directorul de marketing al Brand Management, parteneriatul cu TruMedia a fost incheiat pe o perioada nedeterminata, si se va remunera in functie de numarul proiectelor dezvoltate de TruMedia.
„Doi mari spenderi din FMCG-ul local, pe care ne propunem sa ii fidelizam, vor avea prioritate in furnizarea acestui serviciu prin intermediul agentiilor lor de media”, a declarat Marincoi pentru DailyBusiness.ro
Potrivit acestuia, sistemele vor fi implementate cu precadere in hypermarketuri.
„Bugetele de indoor nu au scazut, au ramas la nivelul celor de anul trecut. Insa investitiile s-au reprofilat. Daca anul trecut advertiserii preferau mall-urile, anul acesta le-au focalizat spre hypermarketuri, unde pot atrage o rata de raspuns mai ridicata din partea consumatorilor, prin apropierea de punctele de vanzare”, a afirmat Marincoi.
Primul pas al parteneriatului a constat in realizarea unui proiect pilot in perioada 4-19 martie pe suporturile Brand Management dintr-un hypermarket din Bucuresti, pe o campanie FMCG. Proiectul reprezinta o implementare la scara mica a solutiilor TruMedia Research de masurare a audientei.
„Datele pe care le-am obtinut pana acum sunt foarte interesante. Pe langa audienta propriu-zisa am obtinut si date demografice ale consumatorilor care privesc suporturile respective, precum si gradul de interes pentru acestea. Spre exemplu, fara a face insa extrapolari, putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la 15 secunde, suficiente pentru memorare si generare de reach, comparabil chiar, cu eficienta unui spot tv”, a declarat Razvan Marincoi.
Sistemul de masurare furnizat de TruMedia Research consta in atasarea unor camere de luat vederi -eyecapture- pe suporturile indoor Brand Managemnt.
TruMedia Research este una din primele companii romanesti specializate in cercetare indoor si in-store din Romania.
Tipurile de servicii pe care TruMedia Research le ofera clientilor sai acopera 3 arii: masurarea audientelor si consultanta in-store, masurarea audientelor indoor si masurarea audientei la evenimente, inclusiv eficienta diverselor puncte de comunicare din eveniment.
Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de 25 angajati si o cifra de afaceri pe grup de 1,5 milioane euro in 2008.