Investitia realizata de companie in filiala ceha se ridica la 35.000 euro, biroul numarand 5 angajati, au anuntat reprezentantii Brand Management.
„Avand in vedere expertiza castigata pe piata romaneasca si cea bulgareasca, am considerat oportun deschiderea unui birou la Praga. Pe aceasta piata dorim sa ne adjudecam segmentul premium al nisei de indoor, si anume business center-ele si shopping mall-urile ce ofera expunere in fata unei audiente cu venituri ridicate”, a declarat Razvan Marincoi, PR&Marketing manager al Brand Management
Piata media din Cehia in 2007 a fost evaluata la aproximativ 1,7 miliarde euro, din care segmentului OOH (care include outdoor si indoor) i-au revenit 79 milioane euro. Principalii advertiseri in OOH au fost Telefonica O2, Toyota, T-Mobile, Vodafone, Samsung, UniCredit Bank, Volkswagen, GE Money, Renault, BMW, Unilever, mare parte din aceste branduri fiind prezente si in Romania.
Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania si Bulgaria.
Cu afaceri de 1,1 milioane de euro in 2007, Brand Management vizeaza pentru 2008 o crestere cu 50% a veniturilor
Unicul actionar al Brand Management Romania, Bulgaria si Cehia este omul de afaceri Laurentiu Jiga.