Principalul obiectiv la Brand Management al lui Secareanu, care ocupa o functie nou creata, este cresterea cotei de piata a agentiei pe nisa de indoor clasic (panotaj print).
„Vrem sa ne marim share-ul. In prezent avem undeva spre 50%, pe panotaj clasic. Pana la finalul anului, vrem sa atragem peste 60% din piata de indoor clasic din Romania”, a precizat Secareanu.
In ciuda expertizei cu care vine din zona de agentie de media, Secareanu exclude posibilitatea de a da curs unor negocieri directe cu advertiserul in business-ul de indoor pe care il va coordona.
„Nu vom merge prin negocieri directe cu advertiserul. Fiecare are locul lui in lantul trofic. Din punctul meu de vedere, agentia are prioritate in fata clientului. Si nu vreau sa fac alte comentarii pe tema asta, si nici pe seama celor care practica negocierile cu clientul”, a declarat Secareanu pentru DailyBusiness.ro
Brand Management opereaza in prezent la nivel regional, pe 3 piete: Romania, Cehia si Bulgaria. Business-ul pe grup s-a ridicat, in 2008, la 1,5 milioane euro, impartit intre Romania si Bulgaria, veniturile generate pe piata locala fiind de 1,25 mil. euro.
Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de circa 25 angajati.
Printre companiile active pe piata locala de indoor advertising se numara SPM Indoor Divison, Elevate Media, Oops!, Monopoly Media, Indoor Media sau Sugar Media.
Agentia opereaza pe o piata locala de indoor advertising estimata, in 2009, la 6 milioane euro, valoare care, spun principalii jucatori din piata, se va mentine si anul acesta.