Programul Litoral Media s-a desfasurat in perioada 1 iunie -15 septembrie, oferind spatii de expunere in 92 de hoteluri din Constanta, Mamaia, Eforie, Neptun-Olimp, Venus, Saturn si Mangalia.
Initiativa a atras un buget de 97.000 euro din partea advertiserilor si un grad de ocupare de 100% in Mamaia si 65% in sudul litoralului.
Spatiile de expunere au fost alcatuite din panouri billboard, lightframe si info-point-uri. Targetarea s-a facut pe criteriul de profil al turistului cazat intr-o categorie de hotel, pe o anumita perioada si apartinand sau nu unui grup turistic. Brandurile care s-au promovat prin Litoral Media au fost din diverse sectoare: FMCG, retail – centre comerciale, transport si media.
People Media a fost infiintata in 2007, in Constanta, odata cu achizitia Advertising Indoor, o companie locala cu acelasi domeniu de activitate. Compania are 16 angajati si o cifra de afaceri de 950.000 euro in 2008.
Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de 25 angajati si o cifra de afaceri pe grup de 1,5 mil. euro in 2008.