„Cei de la Bucharest Business Park (BBP) au analizat mai multe oferte, primite de la jucatorii de indoor, iar in final ne-au ales pe noi. Contractul este incheiat pe o prima perioada fixa de 5 ani cu reactualizare ulterioara succesiva, iar valoarea anuala a contractului, doar pe chiria spatiilor, este de minim 20.000 euro conform specificatiilor din contract”, a declarat pentru DailyBusiness Razvan Marincoi, director Marketing si PR al Brand Management.
Prin semnarea acestui contract, Brand Management estimeaza ca isi va creste veniturile pe zona de centre de afaceri cu 5%, urcand cifra de afaceri la aproximativ 265.000 euro in 2008, pentru segmentul de cladiri de birouri.
Brand Management va expune in locatiile BBP panouri de tip billboard in 12 lifturi, 16 frame-uri in cele 4 intrari ale complexului, si panourilor mari de tip lightframe in parcarea subterana pe cele doua nivele, traficul estimat fiind de 2.000-2.500 persoane/zi.
Parcul de afaceri Bucharest Bussiness Park este situat in zona de nord a Capitalei, in vecinatatea Casei Presei Libere. Printre chiriasii locatiei se numara companii multinationale ca IBM, Coca Cola, BASF, Novartis, BAT, Abott, Sony, Heberger, Colliers, Western Union, Ely Lilly sau 3M.
Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania si Bulgaria, avand un numar de 15 angajati si o cifra de afaceri de 1,1 milioane euro in 2007. Compania estimeaza o crestere cu 50% in 2008.