Majoritatea celor care populeaza Internetul genereaza continutul de pe net. Acolo poti discuta cu ei, „face to face”. Pe TV nu poti face asta niciodata, spune Clej.
Televiziunea iti ofera o expunere sigura, cu rezultate masurate si este in continuare cea mai ieftina metoda de entertainment pentru consumatorul roman, insa iti fura sansa de a primi un feedback in timp real din partea publicului caruia i te adresezi, lucru care intra in contradictie cu cheltuielile masive cu publicitatea in acest mediu.
Online-ul, in opozititie, este, in mare parte, generat de oamenii de pe net, care ofera reactii aproape instantanee.
Exemplul oficialului Pepsi prin care sustine interesul companiei pe care o reprezinta pentru mediul online este dat de una dintre cele mai recente campanii de brand dezvoltate la nivel global: platforma Refresh your World, in care s-a investit „aproape tot bugetul de marketing pe un an al brandului Pepsi”, de ordinul multor milioane de euro. „Nu au fost doar 20 milioane de euro, ci multiplul acestei sume”, a precizat Calin Clej.