- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Brand managerul Gillette: Celebritatile folosite in comunicare trebuie sa fie credibile in mediul consumatorului

27 Apr, 15:14 • Redactia DailyBusiness
Celebritatile folosite in campanii de comunicare trebuie sa fie naturale, credibile si sa se muleze pe valorile brandului pe care il promoveaza, altfel mesajul pe care trebuie sa il transmita se iroseste, a declarat astazi in cadrul conferintelor Olimpiadele Comunicarii, Costin Uzun (foto), brand managerul Gillette Balkans.
Brand managerul Gillette: Celebritatile folosite in comunicare trebuie sa fie credibile in mediul consumatorului

Uzun a facut aceasta declaratie in contextul prezentarii campaniei „Descopera invingatorii de maine”, care a urmarit asocierea Gillette cu fotbalul de performanta si a folosit imaginea unor fotbalisti ca Gheorghe Hagi, Dan Petrescu si Gherghe Popescu.

„Consumatorii sunt receptivi in momente si la medii diferite. Barbatii, de exemplu nu reactioneaza puternic la advertisingul clasic, in schimb sunt foarte receptivi la stiri sportive sau la celebritati asociate cu domeniile lor de interes”, a explicat Uzun.

„Insa e foarte important ca celebritatile purtatoare de mesaj sa fie naturale si sa se regaseasca in valorile brandului promovat. Daca nu sunt credibile in mediul consumatorului, mesajul pe care il transmit e irosit. Trebuie folosita celebritatea potrivita, pentru campania potrivita si cu mesajul potrivit”, a adaugat acesta.

Urmărește Daily Business pe Google News