Un brand experimental, Cuculand s-a lansat preponderent on-line si prin retelele sociale de pe web.
Principalul vehicul de comunicare media al brandului va ramane cel online, potrivit reprezentantilor Brandient.
Identitatea grafica, ilustratia si toate aplicatiile au fost create de echipa de designeri Brandient (Cristian „Kit” Paul, Cristian Petre, Bogdan Dumitrache, Eugen Erhan, Ciprian Badalan, Iancu Barbarasa), cu ajutorul echipei TreeWorks, condusa de Catalin Tenita pentru programarea site-ului, si al lui Camil Tulcan pentru proiectul video de pe site.
Acest brand a fost creat la initiativa unui grup de tineri investitori si manageri romani, se arata in anuntul Brandient, fara a se oferi mai multe detalii.
Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement.
Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte printre care rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi.
Totodata, compania s-a ocupat si de crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, Qfort.