In prezent, BrandsOn are o cota de piata de 15%, conform propriilor declaratii.
Atat Thegroup cat si Marian Dumitrescu – care va asigura in continuare managementul agentiei – nu au oferit detalii referitoare la valoarea tranzactiei.
Managementul agentiei va fi gestionat in continuare de catre Marian Dumitrescu, reprezentantii Thegroup urmand sa se implice in agentie doar la nivel operational.
„Valoarea tranzactiei, ca si orice indicii privind nivelul acesteia, constituie informatii pe care nu le impartasim. Pentru noi este mai importanta cota de piata pe care o va dobandi si spori agentia in timp, decat valoarea neta a profitului si intervalul de recuperare a investitiei”, a precizat Dumitrescu.
Acesta a mai spus ca negocierile cu Thegroup au durat putin, dar nu a specificat durata exacta.
„Fondatorii Thegroup au identificat consistenta businessului nostru si potentialul de termen lung. Si-au facut bine temele inainte, au inaintat o propunere si am discutat foarte putin pe marginea ei pana in momentul in care a devenit comun convenabila”, a spus Marian Dumitrescu.
In ceea ce priveste structura actula a echipei BrandsOn, potrivit lui Dumitrescu, aceasta se va pastra in aceleasi limite, cel putin in prima jumatate a lui 2010.
„Dimensiunea acesteia se adapteaza permanent portofoliului, echipa crescand odata cu volumul proiectelor”, a precizat managing partnerul BrandsOn.