„La un an de la lansarea Suzuki Swift in Romania, la SIAB, stocul a fost intotdeauna insuficient, datorita vanzarilor spectaculoase inregistrate in Europa. Acum va fi prima data cand, in cadrul B&S Motors, va exista un stoc permanent de Suzuki Swift si Suzuki Ignis, livrabil in 24 de ore”, declara Cristian Nicolae, General Manager B&S Motors.
Campania a inceput in data de 6 noiembrie si se va incheia la inceputul lunii decembrie, a declarat Roxana Popescu Memetea, general manager la Brandstalk pentru DailyBusiness. Prin publicitatea raspandita in jurul posibilitatii de achizitionare a modelelor de masini Suzuki vor fi atrasi mai multi cumparatori cu ocazia sarbatorilor de iarna, este de parere ea.
Sloganul campaniei va fi „Maxim de flexibilitate in trafic. Si nu numai”, cu rolul de a scoate in evidenta caracteristicile masinii Suzuki, si anume flexibilitatea si adaptabilitatea usoara la trafic, explica oficialul Brandstalk.
Mesajul publicitar va fi difuzat prin canalele traditionale radio, la posturile Kiss FM si Radio21, si respectiv, prin presa scrisa, dar vor fi folosite si mijloace neconventionale de publicitate, in cadrul catorva parcari private din capitala, sau prin intermediul unor printuri ce vor fi publicate in revista B24FUN, spun oficialii Brandstalk.
Cum B&S Motors este un dealer local, prin campanie s-a dorit doar atingerea zonei Bucuresti-ului, iar presa si radio sunt mediile care permit atingerea publicului tinta in conditii optime, spune Memetea.
In ceea ce priveste componenta neconventionala de publicitate, „pozitionam semnalizatoare care sa indice un loc rezervat pentru Suzuki Swift in locuri care, practic, sunt imposibil de a fi folosite in acest sens din lipsa de spatiu de catre o alta masina”,continua ea.