„Cu Sandoz am mai lucrat, in trecut, pe diverse proiecte si ne doream sa stabilim un parteneriat pe termen lung, insa pitch-ul nu a fost deloc usor”, a spus Roxana Memetea, managing partner al agentiei Brandstalk.
„Pitch-ul pentru Ketonal a fost organizat pe parcursul lunii ianuarie, iar decizia finala a fost luata si comunicata in perioada 4-8 februarie 2008. Au participat 5 agentii, 3 agentii cunoscute si inca doua agentii mai mici”, au afirmat pentru DailyBusiness oficialii din cadrul departamentului de marketing al Sandoz.
Acestia nu au dezvaluit valoarea contului inmanat Brandstalk.
Marca Ketonal, de medicamente antiinflamatorii, insumeaza vanzari anuale de peste 10 milioane de dolari (circa 6,59 mil. euro).
Compania Sandoz este prezenta pe piata farmaceutica din Romania de peste 75 de ani, iar in 2006 a devenit divizia de medicamente generice a grupului Novartis. Ketonal este produsul numarul unu al companiei.
The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, marketing direct, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media.
Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.