Intregul proces de branding, inceput in august si finalizat in decembrie anul acesta, a cuprins strategie de brand, dezvoltarea identitatii vizuale si verbale si conceperea tuturor elementelor specifice unui brand de retail.
„La nivelul identitatii verbale, numele pastreaza asocierea puternica cu traditia franceza a patiseriei, in timp ce identitatea vizuala aduce brand-ul in contemporaneitate, eliminand asocierile de manufactura si traditie care ar fi pozitionat brand-ul in segmentul premium. Pentru a-l face si mai abordabil, teritoriul vizual al brand-ului a fost imbogatit cu imaginea unui patiser jucaus care interactioneaza cu consumatorii in ambientul magazinului”, a declarat Monica Dumitriu, brand consultant BrandTailors.
Sloganul brand-ului „Ne mai vedem si maine!” vorbeste despre experienta traita de consumatori in interactiunea cu brand-ul si nu despre produsele oferite, potrivit BrandTailors
Primele doua magazine Cher Patissier au fost deschise in Bucuresti in toamna anului 2008. Alte doua magazine proprii sunt programate sa fie inaugurate la inceputul lui 2009 in Bucuresti, in paralel cu extinderea retelei catre parteneri francizati. Potrivit reprezentantilor BrandTailors, Gemisa Investments pregateste in 2009 deschiderea altor 20-40 de francize Cher Patissier in tara.
In derularea acestui proiect au fost implicati din partea Gemisa Investments – Musata Miron – investment Director, iar din partea BrandTailors Monica Dumitriu – brand Consultant, Diana Papuc – junior brand designer, Madalina Pop – junior brand consultant si Janos Kurko – creative director.
BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand Management.
Printre proiectele de branding in care agentia a fost implicata se numara: Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi.