Membrii echipei care au contribuit la rebranding-ul Monsena sunt: Beatrice Danis si Monica Dumitriu – strategie de brand, Alina Cranga, Cristina Ionescu si Ionut Militaru – project management, Janos Kurko si Beatrice Danis – concept creativ, Ovidiu Pop, Vlad Neuman si Lehel Mako – dezvoltare grafica, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar.
BrandTailors este compania de consultanta strategica si design de brand, care in peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate cu companii precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Tetrapk, Ulker, Interstar Chim, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, Vrancart, Macromex, Randler Group, Tiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree, Petrom etc.
Monsena, specializata in furnizarea, proiectarea, procesarea si implementarea solutiilor de acoperisuri faltuite si fatade ventilate, a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 9,76 milioane de lei si o pierdere de 1,43 milioane de lei, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finante.