Prima campanie de comunicare debuteaza cu un spot TV pentru categoria de lapte, continuand cu o alta executie TV pentru produse apartinand unei alte categorii de lactate.
Executiile TV surprind in doar cateva secunde un program de branding creat de consultantii si designerii BrandTailors in mai mult de jumatate de an.
Filmate din perspectiva vesela a unei buburuze, executiile TV prezinta un cuplu de tineri cu produse Raraul la un picnic in inima Bucovinei, pe pajistile muntelui Rarau.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea si Beatrice Danis – account planning, Cristina Ionescu si Ilinca Apetrei – management de proiect, Janos Kurko.
Din partea Albalact, proiectul a fost asistat de catre Cristina Miclea – marketing manager si Celina Condorovici – brand manager.
BrandTailors este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate cu companii precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Ulker, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, Tiriac Holdings, Vrancart.
BrandTailors a dezvoltat proiecte de revitalizare a unor brand-uri precum Kandia, Magura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Monsena, si creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de
Izvor, Grania, Gata, Flavora, Fulg De Vara, Cher Patissier, Generis, Planorama, Edenia, Vertaria, Unlock Market Research, RoREN,.JocoLoco si Active Watch.