„Karaoke Capitalism inseamna imitatie institutionalizata. Avem politicieni karaoke, companii karaoke, branduri karaoke, care imita sau folosesc retete similare atunci cand intra in competitie. Intr-o lume a inovatiei, nu poti exista prin imitatie. Poti sa astepti ca schimbarile sa te ia prin surprindere sau poti sa fii chiar tu surpriza”, a declarat Kjell Nordstrom, unul dintre autorii cartii, relateaza NewsIn.
In opinia autorilor Funky Business, informatia este ceea ce determina evolutia si schimbarea mediului de afaceri in societatea actuala.
„In societatea noastra, informatia este precum temperatura in cazul incalzirii globale. Noi crestem temperatura deoarece pompam informatie in societatea noastra, iar acest lucru schimba climatul, inclusiv pe cel de business. Daca pana acum universitatile aveau monopol informational, acum informatia este pretutindeni. Asadar, rolul universitatii s-a modificat, scoala avand obligatia sa discute pe baza informatiei”, a mai afirmat Kjell Nordstrom.
Conferinta Funky Business in Karaoke Capitalism a avut loc vineri, la Bucuresti, si a fost prima din seria conferintelor Meet The Thinkers, organizate de editura Publica.