Site-ul permite accesul liber pentru public la rezultatele cele mai recente ale studiilor BRAT – audit al tirajelor, SNA (Studiul National de Audienta), SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet), MIP (Monitorizarea investitiilor in publicitate) -, membrii BRAT urmand sa aiba in continuare acces la rezultatele istorice pe baza de acces securizat.
Pentru cifrele de audit al tirajelor sunt disponibile cifrele de difuzare ale publicatiilor auditate, dar si un comparator al acestor cifre. Sunt disponibile, de asemenea, tarifele de publicitate ale publicatiilor apartinand membrilor BRAT.
Rezultatele de audienta ale SNA sunt disponibile in sectiunea dedicata, alaturi de o descriere detaliata a metodologiei studiului, noteaza [url= http://www.mediafax.ro/cultura-media/brat-si-a-lansat-noul-site-www-brat-ro-10166352]Mediafax[/url].
In ceea ce priveste rezultatele SATI, pe langa rezultatele de trafic global ale SATI, acum pot fi consultate si rezultate de trafic de pe IP-uri romanesti, numarul de clienti unici zilnici neduplicati inregistrati in universul site-urilor masurate in SATI, rezultatele masurarii streaming, dar si rezultatele de audienta (exprimate in Vizitatori pe Saptamana, in mii si procente din univers). Pentru rezultatele de trafic ale SATI este de asemenea disponibil un comparator.
Monitorizarea Investitiilor in Publicitate, cel mai recent studiu al BRAT, ofera pe noul site BRAT informatii despre metodologia studiilor si despre conditiile de acces la rezultate.
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o asociatie constituita in scopul masurarii si verificarii independente si obiective a performantei produselor media. In cei 12 ani de existenta, BRAT a devenit recunoscut ca reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web.