Vanzarile companiei WPP au crescut cu 9,9% pana la 5,91 de milioane de lire sterline (8,81 mil.euro), in timp ce rivalul sau din SUA a avut un rezultat mai mic, de 5,79 mil.de lire sterline (8,63 mil.euro).
In al patrulea trimestru al anului 2006, cresterea organica a WPP a fost de 7,2%, o redresare fata de trimestrul precedent cand se inregistrase o scadere de 4% in mare parte din cauza incetinirii dezvoltarii pietei europene de publicitate.
Oficialii WPP au estimat pentru 2007 un ritm de crestere organica intre 4% si 4,5% pentru piata de publicitate mondiala.
Conform lui Martin Solrell, directorul executiv al companiei WPP, pietele de publicitate europeana si nord-americana vor creste in acelasi ritm. Cu toate acestea, conducerea va trebui sa fie atenta in ceea ce priveste eventuala crestere a rivalilor sai nord-americani in perioada alegerilor din SUA, respectiv in perioada 2008-2009.