Revista Autoshow are o distributie lunara de 13.000 de exemplare iar Burda isi propune sa creasca numarul acesta la 20.000 de exemplare, a spus pentru DailyBusiness Simona Tanase, public relations manager la Burda Romania.
Ea nu a oferit detalii cu privire la valoarea tranzactiei.
Despre Quattroruote, oficialii Burda spun ca nu cunosc inca detaliile despre audienta si despre numarul de editii vandute lunar, dar au mizat pe faptul ca revista este lider de piata in Italia si ca, dezvoltand continutul in mod profesional, vor atinge o pozitie similara in Romania.
In primele 6 luni de la preluarea revistelor auto echipele redactionale vor ramane neschimbate, urmand ca dupa aceasta perioada Burda sa dezvolte propria redactie specializata pe domeniul auto.
Compania Burda va realiza planul de promovare a celor doua reviste la nivel intern, prin departamentul de marketing, spune Simona Tanase.
Burda Romania va avea, impreuna cu aceste doua titluri, 21 de publicatii proprii lunare.
Societatea are ca unic asociat compania mama din Germania, Byrda Verlag Osteuropa care editeaza peste 200 de reviste in Romania, Polonia, Cehia, Rusia, Ucraina, Kazahstan, Serbia, Croatia si Slovenia.
Burda Romania a inregistrat, in anul 2005, pierderi de 66.738 lei (18.686 euro) si o cifra de afaceri de 14,45 milioane lei (4,04 milioane de euro).