Cel mai citit saptamanal de afaceri ramane Capital, titlu din portofoliul Ringier, cu 287.000 de cititori in octombrie 2007-octombrie 2008, in crestere cu circa 4% fata de perioada iulie 2007-iulie 2008.
Capital este urmat, dupa numarul de cititori, de Saptamana Financiara, publicatie detinuta de Intact, cu 274.000 de cititori pe editie in octombrie 2007-octombrie 2008, cu 0,7% mai mult decat in iulie 2007-iulie 2008.
Ziarul Financiar (ZF), aflat tot in portofoliul Publimedia, ramane cel mai citit cotidian de business din Romania, cu 208.000 de cititori in medie pe zi, cu 3% mai mult decat in iulie 2007-iulie 2008. Concurentii directi ai ZF, cotidianul Business Standard (parte a Realitatea-Catavencu), si Financiarul (Intact) nu au datele de audienta pentru perioadele mentionate disponibile in studiul SNA.
Printre titlurile de business active pe piata media locala se numara publicatii ca Money Express (Realitatea-Catavencu), sau cele trei publicatii editate de Business Media Group, Business Week, Business Review si Biz, trecute recent pe online.
Printre publicatiile online care activeaza pe nisa de business se numara Wall-Street, DailyBusiness, Bizcity sau Bloombiz.