- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Campania de comunicare prin Bluetooth a Altex a avut o rata de acceptare de 13,6%

30 Apr, 16:07 • Redactia DailyBusiness
Elementul de comunicare prin serviciile Bluetooth pentru telefonia mobila, folosit in cadrul campaniei de doua saptamani destinata lansarii unui magazin Altex in orasul Galati, a generat o rata de acceptare a mesajului publicitar de 13,6%, au declarat oficialii companiei.
Campania de comunicare prin Bluetooth a Altex a avut o rata de acceptare de 13,6%

Numarul total de utilizatori de telefonie mobila care au primit mesajul publicitar prin serviciul Bluetooth – transmis pe o raza de 250 de metri – a fost de 9.479.

Campania de comunicare de doua saptamani a fost difuzata si pe canalele radio si presa scrisa din Galati. „Mesajul campaniei a fost destinat tinerilor la curent cu noile tehnologii, pentru ca magazinul este conceput special pentru acest tip de consumatori, neavand produse electrocasnice, ci doar electronice”, a explicat Dorina Zidaru, media manager al Altex, pentru DailyBusiness. Astfel, au fost folosite revista Zile si Nopti si cele trei posturi de radio locale din Galati. In plus, a mai avut loc si o campanie de PR in presa si televiziune.

Prin Bluetooth s-au transmis doua grupuri de cate patru mesaje multimedia in cele doua saptamani ale campaniei. Astfel, in jurul magazinului, s-au transmis in fiecare saptamana 4 mesaje corespunzatoare a 4 prezentari de produs diferite, in functie de locatia in care se aflau utilizatorii.

Campania de comunicare prin Bluetooth, demarata in special pentru scopul de testare de catre magazinul Altex, a fost dezvoltata cu ajutorul companiei de publicitate neconventionala Motion Vision Communication (Mv.com). Altex colaboreaza cu Mv.com pentru lansarile de magazine folosind serviciile rulotelor publicitare (masini de tip rulota cu bannere pe doua parti laterale si dotate cu sunet) puse la dispozitie de aceasta companie.

„Nu am apelat la rulote de data aceasta si nici la foarte multe mijloace publicitare de masa, pentru ca am preferat sa realizam o selectie cat mai riguroasa a consumatorilor care intrau in contact cu mesajul publicitar. Astfel, era nevoie ca acestia sa stie sa utilizeze Bluetooth-ul, demonstrand astfel ca noutatile tehnologice sunt foarte importante pentru ei. Acest interes pentru tehnologie constituie de fapt profilul consumatorului magazinului nostru”, a spus Dorina Zidaru.

Managerul a spus ca, datorita rezultatelor bune ale campaniei prin Bluetooth, compania Altex va continua sa foloseasca acest tip de comunicare in campanii viitoare.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Lidl își încetinește ritmul de extindere în România și își vinde din terenuri. Din 2025, compania va reveni la ritmul accelerat de deschidere de noi magazine
Lidl își încetinește ritmul de extindere în România și își vinde din terenuri. Din 2025, compania ...
PSD, anunţ important chiar înaintea alegerilor parlamentare: „În 2029 salariul minim va fi de 1.300 de euro”
PSD, anunţ important chiar înaintea alegerilor parlamentare: „În 2029 salariul minim va fi de ...
Aparatul electrocasnic care consumă cât 330 de becuri aprinse simultan. Sfaturile oferite de specialiști
Aparatul electrocasnic care consumă cât 330 de becuri aprinse simultan. Sfaturile oferite de specialiști
S-au deschis târgurile de Crăciun din Cluj. Cât costă plăcinta și vinul fiert în 2024
S-au deschis târgurile de Crăciun din Cluj. Cât costă plăcinta și vinul fiert în 2024
Gigantul Bosch dă afară 5.500 de oameni. Concedierile nu vizează, deocamdată, angajații din România
Gigantul Bosch dă afară 5.500 de oameni. Concedierile nu vizează, deocamdată, angajații din România
Prognoza analiștilor financiari pentru 2025. Cum va arăta economia României anul viitor. Cele 3 riscuri majore pentru țara noastră
Prognoza analiștilor financiari pentru 2025. Cum va arăta economia României anul viitor. Cele 3 riscuri ...
Revolut s-a alăturat rețelei de Plăți Instant din România
Revolut s-a alăturat rețelei de Plăți Instant din România
Proiect PSD pentru readucerea în ţară a românilor din diaspora. 500 de euro, lunar timp de şapte ani, pentru cei ce au muncit în străinătate şi revin în România
Proiect PSD pentru readucerea în ţară a românilor din diaspora. 500 de euro, lunar timp de şapte ...
Rezultate alegeri prezidenţiale 2024. CCR a decis renumărarea voturilor la primul scrutin, iar ştirea face înconjurul lumii
Rezultate alegeri prezidenţiale 2024. CCR a decis renumărarea voturilor la primul scrutin, iar ştirea ...
CSAT: Au existat atacuri cibernetice cu scopul de a influenţa corectitudinea procesului electoral. Un candidat a beneficiat de o expunere masivă pe platforma TikTok
CSAT: Au existat atacuri cibernetice cu scopul de a influenţa corectitudinea procesului electoral. Un ...
Investiție de 130.000 de euro pe piața media, apare un nou canal în grilă! România va avea un nou post de televiziune
Investiție de 130.000 de euro pe piața media, apare un nou canal în grilă! România va avea un nou ...
Cum să-ți îngrijești plantele de apartament iarna. Sfaturi simple pentru a le menține sănătoase și viguroase de-a lungul celor 90 de zile
Cum să-ți îngrijești plantele de apartament iarna. Sfaturi simple pentru a le menține sănătoase ...
Incredibil cât costă o clătită la Târgul de Crăciun din Craiova, în 2024. Românii s-au revoltat: „Doamne ferește! În ce lume trăim?”
Incredibil cât costă o clătită la Târgul de Crăciun din Craiova, în 2024. Românii s-au revoltat: ...
Pensii 2025. Cum să verifici dacă pensia se mărește după indexare
Pensii 2025. Cum să verifici dacă pensia se mărește după indexare
Trendyol deschide primul depozit local în România, creând 250 de locuri de muncă
Trendyol deschide primul depozit local în România, creând 250 de locuri de muncă
Burgerul Dubai, fița gastronomică a anului 2024. Cât a ajuns să coste în restaurantele din România
Burgerul Dubai, fița gastronomică a anului 2024. Cât a ajuns să coste în restaurantele din România